Wyjątkowa kanadyjska edukacja dwujęzyczna w 560 szkołach na całym świecie.
Nasza historia
W 2007 roku Maple Bear powstał jako prywatna firma z tuzinem szkół działających w Korei, Brazylii i Indiach. Te liczby szybko się zmieniły, gdy rozeszła się wieść o doskonałości kanadyjskiej edukacji immersyjnej i dwujęzycznej, zwłaszcza wśród rodziców, którzy mogli zobaczyć pozytywne efekty w języku, nauce i zachowaniu swoich dzieci.
Obecnie istnieje ponad 560 szkół w 31 krajach, a ponad 44 000 uczniów uczy się w szkołach Maple Bear na całym świecie. Zapraszamy do globalnej rodziny Maple Bear. Można do nas dołączyć jako rodzic, uczeń nauczyciel lub jako członek kanadyjskiego działu akademickiego.
O Maple Bear
Pomysł stworzenia kanadyjskich szkół Maple Bear wyrósł z pracy Canadian Education Centre Network (CECN), organizacji non-profit wspieranej przez rząd Kanady oraz Asia Pacific Foundation of Canada, która została upoważniona do marketingu kanadyjskiej edukacji za granicą w celu przyciągnięcia zagranicznych studentów do studiowania w Kanadzie.
Szkoła Maple Bear powstała, gdy menedżerowie CECN za granicą dostrzegli zapotrzebowanie na wysokiej jakości dwujęzyczną edukację kanadyjską wśród rodziców z klasy średniej, z których wielu wcześniej studiowało poza granicami swoich krajów, a w szczególności w Kanadzie.
Pierwsza szkoła kanadyjska Maple Bear została otwarta w Indirapuram (New Delhi) w Indiach w 2005 roku.
W ostatnich dziesięcioleciach gospodarki krajów Europy Wschodniej i Środkowej rozwijały się w szybkim tempie. Lokalne firmy rozszerzyły swoją działalność na rynki międzynarodowe, a międzynarodowe korporacje zakładały i wciąż zakładają biura na miejscu. Ta dynamika wzmocniła tożsamość kulturową regionu i zwiększyła zapotrzebowanie na wykształconych, aktywnych lokalnie obywateli świata, którzy biegle posługują się językiem angielskim.
Liderzy Maple Bear CEE wierzą, że edukacja jest podstawowym narzędziem, które będzie miało najsilniejszy wpływ na przyszłość regionu – nie tylko z ekonomicznego punktu widzenia, ale również w kontekście skutecznego stawiania czoła głównym wyzwaniom, przed którymi stoi ludzkość.
Akademicki Komitet Doradczy
Potencjał interpretacyjny fenomenu edukacji inspiruje Wiercińskiego do budowania szkoły hermeneutyki edukacji. Jego publikacje oscylują wokół roli rozmowy w procesie wychowawczym osoby jako niepowtarzalnej rzeczywistości bycia i działania, wspierając jednocześnie intersubiektywne rozumienie. Hermeneutyczna filozofia wychowania to hermeneutyka gościnności wobec siebie i Innego, domagająca się stałego przekładania każdego rozumienia na inną wrażliwość. Refleksja nad edukacją jest nierozerwalnie związana z praktyką edukacyjną. Hermeneutyka edukacji to hermeneutyka w działaniu, która umożliwia człowiekowi, jako świadomemu i wolnemu podmiotowi wychowania, troskę i odpowiedzialność za wszechstronne ksztalcenie się. Hermeneutyczny imperatyw własnego rozwoju podkreśla rozumienie edukacji jako trwającej całe życie praktyki osobistej wolności i odpowiedzialności. Existentia hermeneutica jako egzystencja przygodna, językowa i historyczna obejmuje jednostkowe I wspólnotowe doświadczenie świata, ktory jest naszym światem (Lebenswelt). Osoba jako podmiot jest w ciągłym ruchu, zmierzającym do samorozumienia.
Rada Nadzorcza
Przed dołączeniem do Vantage w 2006 roku Luc pracował jako Konsultant ds. Strategii w firmie Bain & Co. w Paryżu oraz w Accenture w Johannesburgu. Po ukończeniu studiów MBA w INSEAD, dołączył do International Finance Corporation (IFC) z siedzibą w Waszyngtonie. W IFC Luc pracował nad projektami doradczymi i inwestycyjnymi w Brazylii, Gabonie, Rumunii i Bośni i Hercegowinie. Po powrocie do Południowej Afryki w 1998 roku Luc dołączył do Brait jako Deal Executive odpowiedzialny za inwestycje w różnych kluczowych sektorach.
Luc spędził następnie dwa lata w Polsce jako założyciel / CEO firmy świadczącej usługi związane z korzyściami dla pracowników, zanim wrócił, aby założyć departament private equity w Standard Bank, skupiający się na transakcjach mezzanine w segmencie średniego rynku. Następnie Luc objął kierownictwo nad departamentem finansowania mezzanine w Standard Bank, współprowadząc kilka godnych uwagi transakcji, w tym finansowanie wykupu spółki-córki Waco International w Południowej Afryce i udzielenie tranzytu mezzanine o wartości 1 miliarda randów w ramach transakcji związanej z uprawnieniem De Beers.
Luc posiada dyplom MBA szkoły biznesu INSEAD we Francji. Uzyskał również dyplom licencjata z ekonomii w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu.
Przed dołączeniem do Impera Seed Fund, był członkiem zarządu BBI Capital NFI, jednego z 15 funduszy utworzonych przez Ministerstwo Skarbu Państwa, który później stał się spółką publiczną poprzez notowanie na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Przed objęciem stanowiska w BBI Capital, Andrzej jako CEO wydawnictwa kartograficznego PPWK był odpowiedzialny za SPO na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz za przejęcie trzech firm.
Andrzej posiada tytuł magistra nauk ekonomicznych w zakresie finansów i bankowości uzyskany na Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Zanim został aktywnym inwestorem, pracował w branży telekomunikacyjnej, początkowo w Polsce, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i sprzedaży na rynku prywatnym w Era GSM, a później na Ukrainie, gdzie objął stanowisko dyrektora generalnego największego ukraińskiego operatora komórkowego, UMC. Przed swoją karierą w dziedzinie telekomunikacji Adam pracował w Australijskiej Komisji Handlowej jako Komisarz Handlowy i Konsul.
Adam ukończył z wyróżnieniem studia na University of South Australia, specjalizując się w finansach i marketingu, oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Zarząd Maple Bear Polska
Grzegorz ma znaczące doświadczenie w branży nieruchomości, które obejmuje rozwijanie projektów nieruchomości wartych miliardy dolarów w Rosji oraz kilku projektów w Polsce.
Pavel pracował dla Deloitte zarówno w Bułgarii, jak i w Wielkiej Brytanii, przez ponad 7 lat, głównie w dziale Audit & Assurance oraz Transaction Services. Ukończył studia z zakresu Rachunkowości i Finansów (BSc) na Warwick Business School, a w trakcie pracy w Deloitte został członkiem ICAEW Chartered Accountants (ACA).
Zespół Maple Bear Polska
Agnieszka jest również dumną założycielką Matplaneta – udanej start-upu, który oferuje zajęcia popołudniowe z matematyki i programowania dla dzieci i młodzieży w Polsce.
Swoje doświadczenie zdobywała w polskich przedsiębiorstwach państwowych, spółkach publicznych Banku Pekao S.A. i Imperio Alternatywna Spółka Inwestycyjna S.A. Była członkiem kilku rad nadzorczych takich firm jak ESKY.PL, Energa Operator S.A., Sjenit S.A., Cosma S.A. Inez posiada obszerne doświadczenie w zakresie działalności inwestycyjnej, zwłaszcza w obszarze obsługi publicznie notowanych spółek, i współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego, Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oraz Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych.
Ukończyła studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Ukończyła również aplikację sędziowską.
Mateusz pracował również z niektórymi z najbardziej znanych postaci publicznych w Polsce - celebrytami, politykami, sportowcami i aktorami. Aby pomóc markom w rozwoju, zaangażowany jest w strategie marketingowe, tworzenie treści i kampanie cyfrowe.
W ostatnich latach Karol specjalizuje się w zarządzaniu treściami dla marek pop-kultury i projektów filmowych. Kierował wszystkimi kampaniami filmów i seriali w Polsce dla Showmax. Obecnie zaangażowany jest w branżę audiobooków, gdzie odpowiada za produkcję kreatywną.
W Maple Bear Polska odpowiada za strategię reklamową i lokalizację globalnych materiałów.
Marek posiada doświadczenie w zakresie nabywania nieruchomości, które zdobył w sieciach handlowych (sklepy spożywcze, apteki, drogerie), centrach logistycznych (hale magazynowe) oraz samodzielnych restauracjach fast food.
Jako inżynier budownictwa zarządzał budową i remontami lokali handlowych, hal magazynowych i budynków mieszkalnych.
Dorota pasjonuje się tworzeniem pozytywnego i inkluzywnego środowiska pracy, w którym ludzie mogą się rozwijać i świetnie czuć. Interesuje ją poznawanie nowych technologii i trendów w branży IT oraz tego, jak mogą one usprawnić funkcjonowanie HR. Lubi pracować w dynamicznych i innowacyjnych organizacjach, które cenią różnorodność i współpracę.
Maple Bear Katowice
Maple Bear Wrocław
She started her career almost 15 years ago. Starting as a teacher's assistant, then gaining experience as a teacher for many years, she became a principal as a result of her passion and many years of experience in successfully running kindergartens and schools.
Monika is passionate about education. Everything she does and every decision she makes will be based on what is best for the students. Her goal is to create a safe, welcoming, respectful learning environment. Monika is proactive and focuses on creating a campus that goes above and beyond to make sure that every student of Maple Bear Wroclaw receives the best education.
The first experience was gained in London, Ireland and the U.S. After many years of traveling, she returned to the country and started to develop Polish brands internationally as a Product Manager. As a lover of art and young talents, she ran the Student Artworks Foundation. She organized numerous auctions and exhibitions in Poland and abroad, promoting students and graduates of international universities.
As a mother, she appreciates the main principles of Maple Bear, such as long life learning, learning through play, and children's natural hunger for knowledge and self-development. She is a strong fan of bilingualism in education and acquiring 21st century skills from an early age. She always acts with the idea that 'the child's well-being and happiness are the most important!'. Her way of thinking outside the box, positive attitude, sense of responsibility and acting like "sky's the limit" influences the development and success of Maple Bear Wroclaw.
Maple Bear Kraków
Maple Bear Wrocław
Misja
Misją Maple Bear jest zapewnienie systemu nauczania skoncentrowanego na uczniu w bezpiecznym, pewnym i stymulującym środowisku, które przygotowuje uczniów do sukcesu na poziomie ponadpodstawowym i które zaszczepia pasję do uczenia się przez całe życie.
Wizja
Naszą wizją jest zapewnienie wysokiej jakości edukacji opartej na kanadyjskiej filozofii i najlepszych praktykach, która spełnia oczekiwania rodziców z całego świata i jest zgodna z lokalnymi przepisami edukacyjnymi.